Reklamace

Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace

V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@detijezdi.cz popř. na tel. 797 849 847

 Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě!

Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje:

1. Kontaktní údaje:

Jméno a příjmení, telefonní číslo, email.

2. Předmět reklamace

Číslo objednávky nebo faktury.

Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část.

3. Důvod reklamace

Vyberte z následujících důvodů:

  • Zboží je poškozené
  • Zásilka je nekompletní
  • Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno
  • Vada zboží
Dále blíže popište závadu, poškození nebo důvod reklamace.
 

Jako přílohu emailu připojte fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (soubory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):

Po obdržení veškerých informací Vás budeme obratem informovat s postupem a řešením Vaší reklamace.
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.