Reklamace
Níže naleznete kompletní návod jak postupovat při řešení reklamace
V případě, že se vyskytne jakýkoliv problém s Vašim zbožím, nás neodkladně kontaktujte prostřednictvím e-mailu na adrese: info@detijezdi.cz popř. na tel. 797 849 847
Veškeré reklamace se snažíme řešit v co nejkratší lhůtě!
Pro urychlené vyřízení reklamace budeme od Vás potřebovat následující údaje:
1. Kontaktní údaje:
Jméno a příjmení, telefonní číslo, email.
2. Předmět reklamace
Číslo objednávky nebo faktury.
Uveďte také zda reklamujete celou objednávku nebo pouze její část.
3. Důvod reklamace
Vyberte z následujících důvodů:
- Zboží je poškozené
- Zásilka je nekompletní
- Bylo dodáno jiné zboží než bylo objednáno
- Vada zboží
Jako přílohu emailu připojte fotografie reklamovaného (poškozeného) zboží (soubory .jpg, .gif, .bmp, .tif, .pdf):